Forum www.cultstyle.fora.pl Strona Główna

 Simson S51

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
&&MM&&
początkujący



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: G-Ń

PostWysłany: Nie 18:44, 13 Cze 2010    Temat postu: Simson S51

Simson S51 motorower produkowany w Niemczech w latach 1980 - 1990 w niemieckiej fabryce VEB Fahrzeug- und Jagdwaffenwerk Ernst Thälmann Suhl, należącej do związku IFA. Także dzisiaj cieszy się dużą popularnością wśród młodzieży, jak na swój spory wiek. Model S51 był produkowany w kilku wersjach, każda z silnikiem M531/541

Simson S51N-Najtańsza i najuboższa wersja z serii S51. Posiadała 3-biegową skrzynię biegów. Podobnie jak w modelu Simson S50 posiadał bardzo ubogą instalację elektryczną (6V), nie posiadał stacyjki, kierunkowskazów
Simson S51 B1-3 -Wersja 3-biegowa wyposażona w instalację 6V, akumulator, stacyjkę, przełączniki zespolone, kierunkowskazy, światło postojowe, 25W reflektor i klakson.
Simson S51 B1-4 -Pierwsza wersja S51 z silnikiem 4-biegowym
Simson S51 B2-4 (B2-4/1) "Electronic"-Wersja wyposażona w bezstykowy zapłon elektroniczny (Electronic) i 35W reflektor.
Simson S51 C "Comfort" (moja ulubiona Very Happy )-Wersja produkowana od 1983 roku, na podstawie B2-4. Wyposażenie: obrotomierz, stopka boczna, sygnalizacja "stop" do przedniego hamulca, lampka kontrolna świateł długich, drugie lusterko, nowe opony o profilu K35.
Simson S51 E "Enduro"-Produkcję tego modelu rozpoczęto w 1982 roku na podstawie modelu B2-4. Wprowadzone w nim zmiany to: wzmocniona dokręcanymi zastrzałami rama, kierownica o wyższym profilu, prosty starter nożny oraz podniesione kolanko wydechowe wraz z tłumikiem.
Simson S51 E/4-Uboższa i tańsza wersja S51 E pod względem instalacji elektrycznej, identycznej jak w modelu S51 N. Posiadał 4-biegową skrzynię biegów. Produkcje zakończono w 1988 r.

No i Dane techniczne

Silnik spalinowy - dwusuwowy, jednocylindrowy typ M531KF/M541KF
Moc - 3,7 KM (2,72 kW) przy 5500 obr/min(śliczny i wspaniały)
Zużycie paliwa - 2,5 - 2,8 l/100km(Dyskusyjny temat Very Happy )
Prędkość maksymalna - 60 km/h
Średnica cylindra 38 mm
Skok tłoka 44,0 mm
Stopień sprężania 9,5:1
Instalacja elekt. 6/12 V
Przeniesienie napędu - łańcuch
Skok zawieszenia - przód/tył 130/85
Rozstaw osi - 1250mm
Hamulce - bębnowe
Masa - 84 kg(nie oficjalnie to morze przekraczać nawet 96 kg)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
&&MM&&
początkujący



Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: G-Ń

PostWysłany: Śro 20:41, 16 Cze 2010    Temat postu:

No i jak sie wam podoba ta maszyna>>???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.cultstyle.fora.pl Strona Główna -> Motorowery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin